Aflevering 3: Jasper Ockeloen over Marketing in de Wielersport Welkom bij de derde aflevering van ons wielrenpodcastseizoen! In deze serie gaan Niels Willemse en Lars van den Berg van Groupama FDJ dieper in op de verhalen achter de sporters en de intrigerende aspecten van het wielrennen.
In deze aflevering hebben we het genoegen om Jasper Ockeloen te verwelkomen, een bekende naam in de wielersport en een gepassioneerde ondernemer. Jasper, ook wel bekend van Sockeloen, deelt zijn inzichten en meningen over een cruciaal onderwerp: marketing in de wielersport.
Met een kritische blik en een diepgaande kennis van zaken geeft Jasper zijn mening over hoe marketing de wielersport beïnvloedt en vormgeeft. Hij bespreekt de uitdagingen en kansen die zich voordoen in een steeds veranderend landschap van branding, promotie en commercie binnen de wielersport.
Jasper's passie voor fietsen is onmiskenbaar, maar hij heeft ook een obsessie voor sokken ontwikkeld. Hij deelt zijn visie op de rol van kleine details zoals sokkenhoogte, esthetiek en sportieve voordelen in het wielrennen.
Wil jij meer weten over Jasper Ockeloen's visie op marketing binnen de wielersport? Luister dan zeker naar deze aflevering!
Comments